القائمة الرئيسية

الصفحات

انا الغلطان ...بشكيلك وانا ندمان   على ذنبى  بحكيلك على الحرمان  وعذابى من همى وحبى  بشكيلك من اللى جرا   من اللى شغلنى  شوقى إليك بيألمنى  وبعدك عنى بيجرحنى  واغفرلى وانا الغلطان   وده ذنبى           *  *  *   ذنبى إنى بحبك   والسبب هى العيون  قلبى هو اللى حبك  واللى انكتب بيكون  ذنبى انا مش ذنبك  لا ذنب قلبى ولا قلبك  والعذاب كله فى حبك  ياحبيبى يهون  صدقنى وانا الغلطان  وده ذنبى          *  *  *   عاتبنى وحقك خده منى  عاتبنى صارحنى ولا تبعد عنى  وإن عاد الزمان من تانى  ومر بإحزان فى ايامى  راح اقولك أنا الغلطان   مش قلبى  راح اقولك وانا غير ندمان   على حبى  راح اقولك إنى بحبك  ضم صدرى لصدرك  ضم قلبى لقلبك  ولا تأسى عليا يوم  ولا تحمل عينيا لوم  ولا أى هوان  وارجعلى تلاقينى اقولك  أنا الغلطان  وافضل حيران ويرتاح بالك  افضل حيران واقولك مالك  أمسح دموعى   واسألك على حالك  واسأل عيونى فين النسيان  تنشغل هى وتنسانى  واسألنى أنت مين الغلطان  تلاقيها هى فى حال تانى          *  *  *
انا الغلطان

بشكيلك وانا ندمان 
على ذنبى
بحكيلك على الحرمان
وعذابى من همى وحبى
بشكيلك من اللى جرا 
من اللى شغلنى
شوقى إليك بيألمنى
وبعدك عنى بيجرحنى
واغفرلى وانا الغلطان 
وده ذنبى

        *  *  *

ذنبى إنى بحبك 
والسبب هى العيون
قلبى هو اللى حبك
واللى انكتب بيكون
ذنبى انا مش ذنبك
لا ذنب قلبى ولا قلبك
والعذاب كله فى حبك
ياحبيبى يهون
صدقنى وانا الغلطان
وده ذنبى

       *  *  *

عاتبنى وحقك خده منى
عاتبنى صارحنى ولا تبعد عنى
وإن عاد الزمان من تانى
ومر بإحزان فى ايامى
راح اقولك أنا الغلطان 
مش قلبى
راح اقولك وانا غير ندمان 
على حبى
راح اقولك إنى بحبك
ضم صدرى لصدرك
ضم قلبى لقلبك
ولا تأسى عليا يوم
ولا تحمل عينيا لوم
ولا أى هوان
وارجعلى تلاقينى اقولك
أنا الغلطان
وافضل حيران ويرتاح بالك
افضل حيران واقولك مالك
أمسح دموعى 
واسألك على حالك
واسأل عيونى فين النسيان
تنشغل هى وتنسانى
واسألنى أنت مين الغلطان
تلاقيها هى فى حال تانى

       *  *  *


تعليقات

التنقل السريع